Fysioterapeut Esbjerg - Fysioterapi, sundhed og træning

Med fysioterapeut Esbjerg kan du få nogle af landets førende fysioterapeuter til at hjælpe dig med behandling af både skader, smerter, gener, kroniske lidelser og mere gennem professionel og effektiv fysioterapi. Vi arbejder altid ud fra de nyeste og bedste behandlingsmetoder for højeste kvalitet og bedste resultater.

fysioterapeut esbjerg

Har du brug for fysioterapi og hjælp fra en fysioterapeut i Esbjerg, kan du med fordel vælge FysioDanmark, hvor vi har flere dygtige og veluddannede fysioterapeuter klar til at tage hånd om dig. Find en klinik i nærheden af dig i Esbjerg.

Fysioterapeut Esbjerg, Varde, Billund, Grindsted, Agerbæk

Gl. Vardevej 64
6700 Esbjerg

Vestre Landevej 67
6800 Varde

Butikstorvet 10 D, 1.
7190 Billund

Tinghusgade 15
7200 Grindsted

Vrenderupvej 40C
6818 Årre

Man – tors: 08.00-17:00
Fre: 08:00-14:00

Find dig selv i de bedste hænder

Uanset hvad du måtte have brug for behandling til eller for, så kan du være sikker på at møde et kyndigt og dygtigt personale i vores klinikker rundt omkring i landet, herunder også i Esbjerg. Her vil du også kunne finde flere forskellige typer af fysioterapi, som en fysioterapeut kan hjælpe dig med.

Hos FysioDanmark i Esbjerg arbejder vi nemlig både børn og gravide, mere akut fysioterapi, sportsfysioterapi og meget mere, samt professionel massage til at løsne op i kroppens muskler mm. Læs mere herom under fanen Fysioterapi.

Fysioterapi, som behandling, omfatter behandling og træning af kroppens bevægelsesapparat, som både omfatter muskler, led, nerver og sener. Alle gener og smerter har forskellige oprindelser, og kan derfor både være kroniske såvel som akutopståede smerter. Læs her mere kroniske smerter hos Rigshospitalet.

Med andre ord, er der forskel på de udfordringer, som vi ser hos den enkelte patient, som vi gerne udreder og yder behandling på i Esbjerg.

fysioterapi esbjerg

Forløbet i 5 grundlæggende trin

Behandling af en dygtig fysioterapeut i Esbjerg

Behandling hos en fysioterapeut hos FysioDanmark i Esbjerg kan både være manuel, hvor led mobiliseres, hvor fleksibilitet og bevægelsen øges, samt behandling af bløddele, herunder af spændte muskler, uspænding af stramme strukturer forskellige steder i kroppen, samt smertelindring.

Ethvert behandlingsforløb er baseret på videnskabelige metoder og teknikker, samt den individuelles behov og gener. Derfor vil et behandlingsforløb hos FysioDanmark i Esbjerg også altid starte med en udredning hos en fysioterapeut, som vurderer din skade, dit bevægeapparat og mere, og giver dig informationer heromkring, så du også kan følge med i processen.

Herefter vil et behandlingsforløb planlægges, både med træning og/eller genoptræning, fysioterapi og andre processer, som findes relevante for netop dig. Du vil altid kunne spørge din fysioterapeut i Esbjerg om opklarende spørgsmål, sparre om dine behov og få viden om, hvordan du bedst selv kan optimere dit behandlingsforløb med sundhedsmæssige tiltag i hverdagen.

Udover vores klinik i Esbjerg kan du komme forbi FysioDanmark i HorsensSlagelseBallerupÅrhusAalborgVejle, Grenaa og mange andre byer. Læs også om fysioterapeut Svendborgmassage København og fysioterapeut Holstebro her.

Find også fysioterapeut Humlebæk, massage, Humlebæk eller fitness Humlebæk her.