Fysioterapeut Århus - Fysioterapi med dine behov i fokus

Med fysioterapeut Århus gennem FysioDanmark vil du opnå kvalitetssikret fysioterapi. Vi er landets førende fysioterapeuter, og vi arbejder altid ud fra de nyeste behandlingsmetoder, således at vi bedst muligt kan sikre dig den optimale behandling.

Fysioterapeut Århus

århus logo

Randersvej 204
8200 Aarhus N

Man – tors: 07.00-19:00
Fre: 07:00-16:00
Lør-søn: Lukket

En lang række behandlingsformer

Hos FysioDanmark tilbyder vi en lang række behandlingsformer, og vores behandlinger er altid skræddersyet dine behov og din krop. Vores behandlinger omfatter flere forskelige områder, og vores fysioterapeuter er altid klar med de bedste løsninger og behandlingsmetoder til dig.

Vi tilbyder fysioterapi til genoptræning, gravide, sportsfysioterapi, massage, akut eller børnefysioterapi. Vi er et af landets største kvalitetssikrede fysioterapikæder, og når du benytter FysioDanmark i Århus, vil du altid været sikret følgende:

• De bedste og nyeste behandlingsmetoder
  • Behandling af en veluddannet og fagligt dygtig fysioterapeut
  • Kvalitetssikret og certificeret fysioterapi
  • Den bedste fysioterapeut i Århus

Vi har altid din sundhed for øje. Når du indgår i et forløb med en fysioterapeut fra FysioDanmark i Århus, vil du først og fremmest få en grundig udredning af din nuværende situation. Derefter vil din fysioterapeut udarbejde et skræddersyet behandlingsforløb og træningsplan, der er tilrettelagt ud fra netop dine gener.

Fysioterapi igennem FysioDanmark i Århus omfatter altså ikke blot enkelte behandlinger, men er et længerevarende forløb, der er tilpasset dine behov.

de fem trin

De 5 trin i et almindeligt forløb

Online fysioterapi

Hos FysioDanmark tilbyder vi en online konsultation, hvis du er forhindret i at forlade dit hjem i Århus. Denne konsultation består af en telefon- eller videokonsultation, hvor du i dialog med en fysioterapeut vil drøfte dine problematikker.

Herefter vil din fysioterapeut hurtigt vurdere din situation og komme med vejledning til, hvordan du kan afhjælpe problematikken ved hjælp af hjemmetræning. Ydermere vil fysioterapeuten vurdere, hvorvidt der er behov for fysisk fysioterapi.

Alt for mange går for længe med smerter i led og muskler, og en online konsultation er en unik måde at få en nem og hurtig afklaring på dit problem. Vi ved, at en sund og stærk krop er forudsætningen for at opnå en sund livsstil og undgå livsstilssygdomme og skader.

Vores behandlinger har fokus på dialog, og vi forsøger altid at finde årsagssammenhænge og derefter udarbejde en målrettet behandling ud fra din situation.På vores hjemmeside kan du læse meget mere om fysioterapi og hvilke behandlingsformer, vi tilbyder. Fælles for alle behandlinger er, at du vil blive trænet af de dygtigste fysioterapeuter i Århus.

FysioDanmarks klinikker ligger blandt andet også med fysioterapi i Grenaa, Svendborg og Holstebro.