Erhvervsordning til både mindre og større virksomheder og organisationer

FysioDanmark tilbyder erhvervsordning til både mindre og større virksomheder og organisationer. Vi arbejder ud fra strategiske sundhedsindsatser hvor virksomhedens sundhedstilstand kortlægges og der etableres målrettede indsatser skræddersyet efter jeres behov.

Erhvervsordninger FysioDanmark

Vi arbejder proaktivt med ergonomi og arbejdsmiljø for at implementere nye vaner og sikre, at alle har de rette forudsætninger for en god og sund arbejdsdag.

Fysioterapi på arbejdspladsen

Vi kigger på de fysiske arbejdsrammer for at forebygge, at der opstår arbejdsrelaterede skader. Udover de fysiske rammer, ser vi på medarbejderens behov. Har medarbejderen eksisterende skader eller andre udfordringer, tilbyder vi behandling og rådgivning direkte på arbejdspladsen eller i vores FysioDanmark-klinik.

Nedbringelse af sygefravær og øget arbejdsglæde hos medarbejderne er målet med fysioterapi på arbejdspladsen.

Vi tilbyder

Har man stillesiddende arbejde oplever mange hovedpine, smerter i arm og håndled, spændinger og smerter i skuldre og nakke.

Få sports massage hos FysioDanmark
Fysioterapi hos Fysiodanmark

Arbejdsrelaterede skader

Der er stor forskel på arbejdsskader alt efter, hvilken beskæftigelse man har. Typiske arbejdsrelaterede problemer i bevægeapparatet kan være ryg-, lænd- og nakkesmerter. En udfordring som en stor andel af den danske befolkning kæmper med. Problematikker som kan have store konsekvenser for den enkeltes dagligdag. Mange af disse symptomer kan bekæmpes ved at implementere mere fysisk aktivitet, ændre de fysiske rammer og vores vaner på arbejdspladsen samt fysioterapeutisk behandling.

Tag fat i din lokale FysioDanmark og hør mere om mulighederne for fysioterapi på arbejdspladsen.

Vi samarbejder med alle sundhedsforsikringer bl.a.