Akut fysioterapi

De fleste, der har stiftet bekendtskab med hold i nakken, et smæld i ryggen og pludselige skader ved, hvor vigtigt det er at få hurtig hjælp. Med en akut tid slipper du måske for at melde dig syg næste dag eller aflyse familiesammenkomsten.

Akut fysioterapi

Får du en skade eller pludselige smerter i fx ryg og lænd, kan du altid booke en akut tid hos FysioDanmark og undgå lange ventetider.

Pludseligt opståede smerter kan behandles hos FysioDanmark

Når uheldet er ude

Akut fysioterapi kræver ikke lægehenvisning. Der gives ikke sygesikringstilskud, men Sygeforsikringen ”danmark” kan give tilskud. Nogen forsikringsselskaber dækker behandling uden lægehenvisning og sygesikringstilskud. Er du i tvivl, så kontakt din forsikring og få information omkring hvornår du er dækket. Du finder Sygeforsikring ”danmark” her.

Kommer du ind til en akut tid, foretager vores fysioterapeuter en grundig fysioterapeutisk undersøgelse og akut smertelindring. Herefter lægger fysioterapeuten i fællesskab med dig, en behandlingsplan, der skal sikre du kommer hurtigst muligt tilbage til normalt funktionsniveau igen.

Find din lokale FysioDanmark her og bestil tid med det samme.

gode råd til en sund hverdag

Følg med på bloggen, når vores dygtige fysioterapeuter sætter fokus på forskellige temaer omkring fysioterapi, særlige problematikker og livsstil samt giver gode råd til en sund hverdag.

Læs mere og få inspiration på vores blog

Følg med på bloggen