fbpx Skip to content

Om FysioDanmark

green-bar-100

FysioDanmark er Danmarks største sammenslutning af kvalitetsikrede fysioterapeuter med mere end 80 fysioterapi-klinikker fordelt over hele landet. Alle leverer de ydelser af højeste kvalitet inden for fysioterapi, træning og sundhedsfremme.

Hos FysioDanmark finder du landets førende fysioterapeuter og sundhedsfaglige eksperter, der står klar til at hjælpe dig. Vi er konstant i udvikling, og uddanner og certificerer os løbende for at kunne tilbyde de nyeste behandlingsmetoder inden for feltet. Du kan derfor være sikker på, at få den mest kvalificerede hjælp hos FysioDanmark.

Hos FysioDanmark er du sikret:

• De bedste og nyeste behandlingsmetoder
  • Behandling af veluddannede og fagligt dygtige medarbejdere
  • Samme høje kvalitet i hele landet på vores klinikker
  • Kvalitetsikret og certificeret fysioterapeuter
  • De bedste fysioterapeuter i dit lokalområde
fysio-circle

Synergi ml. behandling, træning og sundhed

green-bar-100

FysioDanmark er meget mere end fysioterapi. Hos FysioDanmark integrerer vi den nyeste viden inden for træning og sundhedsfremme med fysioterapien, for at give dig de bedste forudsætninger for et sundt og smertefrit liv.

En sund og stærk krop er forudsætningen for at undgå livsstilssygdomme og skader. Herunder sigter vi efter at finde årsagen til problemet, målrette behandlingen og samtidigt arbejde forebyggende, med fokus på træning og sund livsstil.

Vi tilbyder en bred vifte af behandlinger, holdtræning, personlig træning, sundhedstest og nogle af Danmarks bedste træningsfaciliteter, hvor du kan træning i trygge rammer hos landets førende fysioterapeuter. Vi ønsker at være på forkant med udviklingen og stræber hele tiden efter, at kunne give vores patienter den mest effektive behandling og sundhedssystemet mere sundhed for pengene.