Fysioterapeut Vejle - Fysioterapi med fokus på sundhed

Hos Fysioterapeut Vejle har vi nogle af landets førende fysioterapeuter i vores klinikker i Vejle. Her kan du få udformet et personligt behandlingsforløb af en fysioterapeut, baseret på viden og erfaring, ud fra de nyeste behandlingsmetoder inden for fysioterapi.

fysioterapeut vejle

Fysioterapeut Vejle

fysioterapeut Vejle

Sjællandsgade 23a, 7100 Vejle

Gundhilds Plads 6, 1, 7100 Vejle

Mandag – fredag 08:00 – 17:00

Lukket lørdag-søndag

Du kan finde FysioDanmark flere steder i Vejle, hvor vores fysioterapeut gerne tager imod dig og giver dig god og effektiv behandling, der viser resultater. Du kan med fordel finde én af vores klinikker nær dig, hvis du skal have smertelindring eller genoptræning i nærheden.

Personligt behandlingsforløb med en fysioterapeut i Vejle

Fysioterapi handler i høj grad om bevægelsesapperartet i kroppen, herunder led, muskler, sener og nerver, der alle kan have forskellige skader, gener og smerter i større eller mindre grad, som både kan være ganske ubehageligt og ofte også hæmmende i hverdagen.

Hos FysioDanmark kan behandling både være manuel med mobilisering af leddene, hvor bevægelsen og fleksibiliteten øges, og bløddelsbehandling med smertelindring, udspænding af stramme strukturer, samt spændte muskler i forskellige dele af kroppen.

Et behandlingsforløb hos en fysioterapeut fra FysioDanmark i Vejle vil både være personligt og individuelt, og derfor vil du med sikkerhed opleve, at både udredning og behandlingsformen vil komme dig til fordel. Vi ønsker nemlig, at du både skal være informeret og afklaret med den behandlingsform og -type, som du skal gennemføre.

fys vejle

For vores fysioterapeut i Vejle gør det ingen forskel, om dine smerter kommer fra en skade, der er opstået akut, om det er en længerevarende lidelse eller en kronisk lidelse, som giver dig gener og smerter hver dag, eller om det skulle være noget helt tredje, der giver dig problemer. Vi tager hånd om dig, så godt vi kan, så du kan få en god behandling i Vejle.

God forudsætninger for en god hverdag

Som sagt, kan der være mange grunde til, at du behøver fysioterapi hos en god fysioterapeut i Vejle. Kroniske lidelser er sjældne sjove at have, men derfor behøver det ikke at være hæmmende for din hverdag. Vil du vide mere om, hvad kroniske lidelser og smerter er for noget, kan du med fordel læse mere herom hos Rigshospitalet.

Med god og effektiv fysioterapi, kan du få langt bedre forudsætninger for en god og smertefri hverdag, som alle bør have. Derfor tilbyder vi også flere forkellige former for fysioterapi hos en fysioterapeut i vores klinikker i Vejle.

Vores behandlingsformer med en fysioterapeut omfatter nemlig både behandling med fysioterapi af børn og gravide, af sportsskader, akut behov for hjælp fra en fysioterapeut, professionel og dybdegående massage og meget andet. Alt dette kan du læse mere om under fanen Fysioterapi.

Udover vores klinik i Vejle kan du komme forbi FysioDanmark i Horsens, Århus, Aalborg, Esbjerg og mange andre byer.