Fysioterapeut Holstebro - Behandling med fysioterapi

Her hos FysioDanmark kan du finde en dygtig og erfaren fysioterapeut Holstebro, der kan hjælpe dig med de smerter og eller gener, du måtte have. Vi har nemlig nogle af landets bedste fysioterapeuter i vores klinikker, og dette gælder da også for Holstebro.

Fysioterapeut Holstebro

Holstebro logo

Sønderlandsgade 9 – 11,
7500 Holstebro

Mandag – torsdag: 7 – 19
Fredag: 7 – 15

Derfor kan du med sikkerhed også få god og effektiv behandling, som er baseret på de nyeste og bedste behandlingsmetoder. Lyder det som noget for dig, kan du med fordel tage kontakt til og i dag, eller finde den nærmeste klinik i Holstebro for behandling.

Personlig og effektiv behandling i Holstebro

Når du indgår i samarbejde med en fysioterapeut hos FysioDanmark i Holstebro, vil du blive mødt med stor åbenhed og forståelse. Vi arbejder nemlig til daglig med alle mulige former for smerter og gener i bevægelsesapparatet, som omfatter både muskler, led, nerver og sener, og derfor ved vi også, hvor stor en rolle det kan spille i hverdagen og ens liv.

Der kan findes mange forskellige grunde til, at man ønsker at få behandling hos en fysioterapeut i Holstebro. Måske har du fået en skade i forbindelse med sport, på arbejdet, eller måske skal du igennem noget genoptræning efter netop en skade eller operation. Det kan også være, at du lider af kroniske smerter, som behøver daglig behandling.

fysioterapeut holstebro

Uanset hvad, så vil vi stå klar til at tage hånd om dig. Først og fremmest vil vi lave en grundig udredning af dine smerter eller gener, og finde grunden til dine smerter. Når dette er klarlagt, vil du blive informeret om, hvilke muligheder, du har, samt hvordan vi ser et behandlingsforløb med en fysioterapeut hos FysioDanmark i Holstebro.

Lad en fysioterapeut tage hånd om dig

Fysioterapi er en bred disciplin, som både omfatter behandling af led og muskler, men også især af nerver og sener, på forskellige måder. Derfor er der også forskel på de patienter, som hver dag besøger vores klinikker rundt omkring i landet, og herunder også i Holstebro.

Hos FysioDanmark kan enhver fysioterapeut hjælpe med både manuel behandling, hertil forøgelse af mobilitet og fleksibilitet i leddene, samt behandling af bløddelene, hvorunder udstrækning af muskler og stramme strukturer og smertelindring hører.

En fysioterapeut i Holstebro vil hjælpe dig med at finde frem til den bedste behandling for dig, hvad end denne måtte være, og herefter også udføre behandling ud fra dine behov og ønsker. Vil lytter gerne til dig, hvis du skulle have indvendinger, spørgsmål eller tanker, som du gerne vil vende med en fysioterapeut.

Som pårørende til én, der har mange smerter – det kan eksempelvis være ens barn, en gravid, eller måske én med kronisk lidelse eller smerter -, kan det ligeledes også være svært at vide, hvad man kan gøre, og hvordan man skal forholde sig til det. Står du i denne situation, kan du med fordel gøre dig klogere på det. Læs eksempelvis om bækkensmerter hos gravide på Sundhed.dk.