Fysioterapeut Helsingør - Effektiv fysioterapi og træning

Du sikres god og effektiv behandling med en fysioterapeut i Helsingør, når du vælger FysioDanmark. Vores fysioterapeuter er nemlig veluddannede og er blandt landets bedste og førende. Desuden arbejder vi ud fra de nyeste behandlingsmetoder, så fysioterapi hos os både kan være forebyggende, behandlende og lindrende.

Fysioterapeut Helsingør - Effektiv fysioterapi og træning

I Helsingør finder du en klinik tæt på dig, hvori du kan finde en kompetent fysioterapeut, som kan hjælpe dig med alverdens skader, lidelser, smerter og gener. Vi sikrer dig personlig behandling, som tager højde for dine behov, din udvikling og dine ønsker.

Fysioterapeut Helsingør

Helsingør logo

I L. Tvedes vej 14, 3000 Helsingør

Mandag – fredag: kl. 08:00 – 15:00

Behandling af led, nerver og bløddele i Helsingør

Fysioterapi arbejder med en bred vifte af både områder og problemer, og derfor er der også flere forskellige behandlinger at finde blandt vores ydelser. En fysioterapeut ser både på behandling af kroppens bløddele, såsom musklerne, samt led, sener og nerver, der kan give smerter eller gener.

En fysioterapeut vil ikke blot hjælpe med behandling af, og lindring af, smerter og gener, men også arbejde med henblik på forebyggelse og træning. Derfor vil du også kunne få flere forskellige typer og hold for fysioterapi, hvorpå du vil kunne finde personer med lignende situationer.

Du vil kunne finde fysioterapi for både sportsskader, gravide såvel som børn, samt akut fysioterapi af blandt andet skader og svære smerter. Foruden dette, tilbyder vi også smertelindring og udspænding gennem professionel og dybdegående massage, som både kan være for store som små, unge som ældre, såvel som for gravide.

I arbejdet med kroppens bevægelsesapperat søges der større mobilitet, bevægelse og fleksibilitet, samt udspænding af stramme og spændte muskler og andre strukturer i kroppen, samt lindring af smerter i både led og bløddele.

Helsingør fys

Et godt behandlingsforløb med en fysioterapeut

Når du indgår i et behandlingsforløb hos FysioDanmark i Helsingør, vil du altid gennemgå en udredning og vurdering af dine gener, smerter, din skade og andre forhold ved din fysiske tilstand og situation forud for behandlingen.

Herefter vil der blive lagt en plan for og tilrettelagt et behandlingsforløb, som tager højde for dine behov, og dermed giver dig de bedste forudsætninger for din krops bedring.

Du vil i forbindelse med din udredning få information og viden om din skade, lidelse, eller hvad end du måtte fejle, som kan være brugbart – både for dig og din behandling. Her vil det også blive fremlagt, hvad planen for dit forløb vil være med en fysioterapeut.

Behandlingen med en fysioterapeut i Helsingør

Der vil primært være fokus på at reducere eller fjerne, i bedste tilfælde, de smerter eller gener, du måtte have. Hertil kan det være relevant med varieret træning eller genoptræning i Helsingør, som også kan omfatte forskellige sundhedstiltag fra din side. Dette gøres for at mindske risikoen for skader, samt fremme udvikling og resultater.

Læs mere om sunde tiltag, du kan foretage dig, hos Hjerteforeningen og om fysioterapi her.

Du kan udover at besøge FysioDanmark i Helsingør, komme forbi os på Frederiksberg, i RoskildeKalundborg, i HillerødOdenseSilkeborgAalborgAmagerog mange andre byer. Læs også om massage Hillerød, massage Næstved og massage Holstebro.