Fysioterapeut Roskilde - Personlig og effektiv fysioterapi

Du vil finde dig selv i de bedste professionelle hænder, når du vælger en fysioterapeut Roskilde fra FysioDanmark. Vi har nemlig nogle af landets førende fysioterapeuter i vores klinikker, som du kan drage stor fordel af, når du skal bruge fysioterapi.

Fysioterapeut Roskilde

Roskilde logo

Københavnsvej 170, 4000 Roskilde

Man- tors: 07.00 – 19.00
Lør – søn: Lukket

Vi søger at give vores patienter de bedste og mest optimale muligheder for god og transparent behandling, som kan afhjælpe eller helt fjerne smerter og gener. Få hjælp fra en fysioterapeut i en klinik i Roskilde. Find en klinik i nærheden af dig.

Du er i de bedste hænder

Når du indgår i et behandlingsforløb med en fysioterapeut hos FysioDanmark i Roskilde, vil du aldrig skulle stå alene med dine smerter, gener, tanker eller spørgsmål. Vi har nemlig altid tid til sparring og kommunikation med den enkelte patient, så vi ligeledes kan forme det bedste behandlingsforløb ud fra de nyeste videnskabelige behandlingsmetoder, til fordel for dig.

Vi kan tilbyde mange former for fysioterapi med en fysioterapeut i Roskilde, herunder massage, akut fysioterapi, fysioterapi for gravide og eller børn, sportsfysioterapi og meget mere. Med andre ord, dækker vores ekspertise bredt, og du kan altså med fordel kontakte os, hvis du vil høre med om, hvad vi kan gøre for dig.

Et behandlingsforløb med en fysioterapeut i Roskilde

Et godt behandlingsløb vil altid starte med en grundig udredning, hvor dine beretninger og oplevelser vil tages med heri, samt hvor kilden til dine smerter eller gener vil blive identificeret, så vi kan arbejde ud fra sagens kerne. Vi ønsker nemlig, at kunne afhjælpe de værste smerter eller helt at kunne fjerne dem, hvis dette er muligt.

Ud fra udredningen vil der blive planlagt og tilrettelagt et omfattende behandlingsforløb, som tager højde for dine behov og din personlige situation. Dette betyder også, at du vil få informationer om, hvordan din behandling vil foregå, hvad du kan forvente dig, samt hvad du selv kan gøre for at hjælpe til et effektivt behandlingsforløb hos en fysioterapeut hos FysioDanmark i Roskilde.

Fysioterapeut Roskilde

Fokus for en fysioterapeut vil naturligvis altid være på at reducere eller fjerne smerter og gener. Hertil kan genoptræning eller anden træning være effektivt for at reducere risikoen for yderligere eller andre skader. I forbindelse med fysioterapi, vil du desuden blive vejledt og rådgivet til at foretage forskellige sundhedstiltag, herunder fysisk aktivitet, som kan fremme din situation.

Alle former for fysioterapi i Roskilde

Da fysioterapi spænder bredt, vil der også være mange forskellige problematikker, som arbejdes med, hos en fysioterapeut i Roskilde. En person, der behøver fysioterapi kan nemlig have smerter eller gener af mange forskellige grunde. Det kan både være en skade, der er tilegnet i forbindelse med sport eller i en ulykke, men det kan også sagtens være en kronisk sygdom eller lidelse, der skaber gener i hverdagen.

Vil du vide mere om kroniske lidelser eller sygdomme eller multisygdom, som kan være roden til behovet for fysioterapi, kan du med fordel læse mere om dette hos Sundhedsministeriet.

Vil vil gerne kunne give dig de bedste forudsætninger for en god hverdag, og derfor vil vi altid forsøge at dække dine behov så vidt muligt, når du har et behandlingsforløb med en fysioterapeut fra FysioDanmark i Roskilde.

Du finder vores klinikker rundt omkring i landet. Besøg vores fysioterapeut i Københavnfysioterapeut i Kalundborg, fysioterapeut i Odensefysioterapeut i Silkeborgfysioterapeut i Aalborg, fysioterapeut på Frederiksberg og på Østerbro.

Læs desuden hvordan eksterne guides som Mooly anmelder Fysiodanmark som den bedste leverandør indenfor området i Danmark.