Fysioterapeut Odense - Personlig fysioterapi og træning

Hos FysioDanmark finder du flere forskellige muligheder for effektiv og personlig fysioterapi fra forskellige fysioterapeuter. Vi har nogle af landets førende fysioterapeuter i vores klinikker, så hvis du behøver en fysioterapeut Odense til at afhjælpe dine smerter, kan du med fordel vælge os.

fysioterapeut_odense

Fysioterapeut Odense

Vestre Stationsvej 11,
5000 Odense C

Præstevej 12,
5210 Odense NV

Rugårdsvej 40,
5000 Odense C

Man- tors: 08.00 – 18.00

Find dig selv i de bedste hænder

Vi har flere klinikker på Fyn, og derfor kan du med sikkerhed finde én i nærheden af dig, hvad end du bor i Odense eller på andre dele af Fyn. Her vil en fysioterapeut kunne hjælpe med både forebyggelse, træning og genoptræning efter skader eller ved kroniske lidelser.

Der vil være rig mulighed for både sparring og anden kommunikation med din fysioterapeut, så du både forstår og kan følge med i behandlingen og udviklingen. Behandling hos en fysioterapeut hos FysioDanmark i Odense vil altid være baseret på en grundudredning af din situation, herunder skader, lidelser eller andet, som du skal have hjælp med.

Når alle informationer er samlet, vil disse blive videregivet til dig med et behandlingsforløb, som tilgodeser dine behov. Derfor vil du også opleve, at genoptræning eller anden træning vil være tilpasset netop dine gener eller smerter, så du kan få de bedste resultater hurtigst og mest effektivt. Vi arbejder nemlig med fokus på at reducere, og i bedste tilfælde fjerne, smerterne.

Foruden dette, vil du naturligvis også modtage vejledning og rådgivning i, hvordan du bedst kan implementere forskellige sundhedstiltag i din hverdag i Odense, herunder fysisk aktivitet, som du vil drage stor fordel af.

fysioterapi odense

Du vil aldrig skulle stå alene med dine smerter eller gener, hvis du indgår i et behandlingsforløb med en fysioterapeut fra FysioDanmark i Odense. Her vil fysioterapi nemlig være baseret på dine behov og ønsker, og derfor kan du også være sikker på at få personlig og effektiv behandling, som giver resultater.

Den bedste behandling med fysioterapi

Der kan være mange grunde til, at du vælger at lede efter en kyndig fysioterapeut i Odense, som kan hjælpe dig med netop de problematikker, som du står med. Fordi fysioterapi spænder meget vidt, vil der derfor også være mange behandlingsområder og -former. Vil vil sammen, og på et vidensbaseret grundlag, finde den bedste til dig i Odense.

Fysioterapi med en fysioterapeut rører ved mange forskellige områder – både hvad angår behandlingen og kroppen. Grundlæggende er fysioterapi en disciplin, som arbejder med kroppens bevægelsesapparat, herunder led, muskler, sener og nerver. Det vil derfor også være dette, en fysioterapeut vil kigge på, hvis du opsøger en sådan i Odense.

En fysioterapeut kan både arbejde manuelt med mobilisering af led, for større fleksibilitet og bevægelse, samt behandling af bløddelen, eksempelvis smertelindring i bløddelene, udspænding af muskler og af stramme strukturer forskelige steder i kroppen.

Derudover arbejdes der, inden for fysioterapi, også med forskellige sygdomme og lidelser, herunder også kroniske lidelser og multisygdom, som kan være ekstremt funktions- og bevægelseshæmmende. Kunne du tænke dig at lære mere om, hvad kroniske smerter er, hvordan de behandles og meget mere, kan du med fordel læse mere herom på Rigshospitalets hjemmeside.

Kom forbi vores fysioterapeut Birkerødfysioterapeut Lyngbyfysioterapeut Viborg eller fysioterapeut Ringsted, hvis du er i nærheden.