Fysioterapeut Hillerød - Fysioterapi med dig i fokus

Hos FysioDanmark Hillerød er vi en del af landets største kvalitetssikrede kæde indenfor fysioterapi, og vi er på baggrund af mange års erfaring i stand til at skræddersy den helt rigtige behandlingsform til dig. Hvis du døjer med smerter og gener, står vi klar til at hjælpe dig med fysioterapi i Hillerød.

fysioterapeut hilleroed

Fysioterapeut Hillerød

Fysiodanmark Hillerød

Milnersvej 39 • 3400 Hillerød

Man – tors: 07.00 – 19.00

Skræddersyede behandlinger

Fysioterapi dækker over et bredt område af behandlingsformer, der hver især har til formål at afhjælpe gener og smerter bestemte steder på kroppen. Det vil være individuelt hvilken type behandling, der er bedst for dig og din krop, og hos FysioDanmark vil du blive tilknyttet en professionel fysioterapeut, der kan vurdere hvilken behandlingsform, du har behov for.

fysioterapeut i hillerød

Når du benytter dig af FysioDanmark til din behandling i Hillerød, vil du være sikret følgende ting:

Hos FysioDanmark har vi din sundhed for øje. Vi ved, at en sund og stærk krop er forudsætningen for at opnå en sund livsstil og undgå livsstilssygdomme og skader. Vores behandlinger har fokus på dialog, og vi forsøger altid at finde årsagssammenhænge og derefter udarbejde en målrettet behandling, skræddersyet efter dine behov.

En bred vifte fysioterapi

Hos FysioDanmark i Hillerød tilbyder vi en bred vifte af behandlinger. Du kan vælge at være tilknyttet en personlig fysioterapeut, men du kan også vælge at gå på holdtræning, hvor du vil genoptræne led og muskler i trygge rammer sammen med andre.

Fælles for alle behandlinger er, at du vil blive trænet af de dygtigste fysioterapeuter i Danmark, og samtidig vil være omgivet af nogle af Danmarks bedste trænignsfaciliteter. Vi udvikler konstant vores behandlingsmetoder, således at du altid kan være sikker på at få den bedst mulige fysioterapi, når du besøger os i Hillerød.

Hos FysioDanmark tilbyder vi også online konsultation. Hvis du f.eks. er forhindret i at forlade dit hjem i Hillerød, men har behov for at tale med en fysioterapeut, vejledning eller andet, har du altså mulighed for at tale med os via telefon- eller videokonsultation.

Her vil du få en hurtig og faglig vurdering af din problematik, og du vil få redskaber og vejledning til, hvordan du kan løse problemet ved hjælp af hjemmetræning. Din fysioterapeut vil også vurdere, om der er behov for en fysisk behandling i vores træningscenter. Du kan læse mere om hvorfor fysioterapi er godt for dig på sundhed.dk.

Se også fysioterapeut Nørrebro, fysioterapeut Vesterbro eller fysioterapeut Taastrup her.

Her kan du læse meget mere om FysioDanmark Hillerød og vores fysioterapi.

Udover de sjællandske klinikker i byer som Hillerød og Køge, kan du også komme forbi FysioDanmark i både ÅrhusHerningKoldingSvendborgHolstebro, eller Aalborg. Læs også mere om fysioterapeut Slagelse og fysioterapeut Ballerup her.