Massage Randers - Professionel fysiurgisk massør nær dig

Døjer du ofte med myoser eller andre spændinger i kroppen, så kan massage Randers være en god løsning til at få løsnet op i spændingerne. Med en massør hos FysioDanmark, får du behandlet dine spændinger og smerter på professionel og effektiv vis.

Massage i Randers

Massage Randers

FysioDanmark Randers

Niels Brocks Gade 12, 4. sal
8900 Randers C

Man- tors: 07.30 – 20.00
Lørdag: 10.00-14.00

Forskellige behandlinger

Ethvert forløb hos FysioDanmark vil være individuelt og skræddersyet til de behov, som du måtte have. Dette er særligt vigtigt for, at du kan opleve en udbedring så hurtigt som muligt, og så vi sikrer, at du har et godt forløb med massage hos os i Randers.

Vi kan både tilbyde massage af:

• Muskelsmerter
  • Ømme muskler
  • Spændinger
  • Myoser
  • Affaldsophobninger
  • Trætte ben
  • Lændesmerter
  • Hovedpine
  • Isikiassmerter

Og vi kunne blive ved.

Vores behandlere er altid veluddannede og oplært i de nyeste og bedste teknikker, så de bedst muligt kan hjælpe dem, der kommer til vores klinkker, rundt om i landet, til behandling af både skader, spændinger og meget andet.

Sådan forløber et forløb med en massør

Når du kommer til FysioDanmark for behandling af smerter, gener eller spændinger, vil du først og fremmest blive udredt for det, der måtte skabe dig problemer. Dette kan nemlig både være mere dybdeliggende grundlag, men også mere overfladiske.

Bedste massage i Randers

Derfor vil en massør vurdere, hvor det er, smerterne eller generne kommer fra, inden et forløb med massage går i gang. Ved at kunne pinpointe årsagen til dine gener, vil vi også mere effektivt kunne komme til bunds i det og se dig på benene igen så hurtigt som muligt.

Herefter vil der blive tilrettelagt et forløb for dig, ud fra de behov og smerter og eller gener, du måtte have. Dette betyder derfor, at det kan være så meget som flere måneders behandling, såvel som det kan være én enkelt eller to behandlinger, som kan afhjælpe dig smerterne hos en massør i Randers.

Vi tager hånd om dig

Ved hjælp af effektiv massage, som går godt i dybden, vil du kunne mærke en forskel inden for ganske kort tid. Det sker, fordi vores dygtige massører har styr på, hvad de laver.

Du vil kunne finde behandling af både mindre og større spændinger, såvel som sportsskader og andre skader, som behøver en hjælpende hånd fra en massør. Massage af sportsskader, også ofte kaldet fysiurgisk massage, er især godt for sportsudøvere af ethvert niveau.

Har du mere omfattende skader, eller behøver du genoptræning efter en operation, kan du også med fordel vælge at få fysioterapi hos nogle af vores kyndige fysioterapeuter i Randers.

Find én af vores mange klinikker nær dig, eller hvor i landet det end passer dig. Vi har både klinikker i HelsingørSlagelse og Roskilde, såvel som i SvendborgAabenråKoldingHolstebroAalborg og Hjørring – for bare at nævne et par stykker.