Fysioterapeut Østerbro - Fysioterapi i København Ø

Hos en fysioterapeut Østerbro fra FysioDanmark kan du få omhyggelig og effektiv behandling af dine gener og smerter, hvorend disse skulle komme fra. Vores fysioterapi sikrer dig behandling af god kvalitet, fordi vi altid arbejder ud fra de nyeste behandlingsmetoder.

fysioterapeut østerbro

Fysioterapeut Østerbro

logo østerbro

Serridslevvej 2a 2. sal,
2100 København Ø

Man- tors: 07.30 – 19.00
Lørdag: 09.00-13.00 – kun træning

I hænderne på en dygtig fysioterapeut

Lad os tage hånd om dine gener og smerter, så du kan få de bedste forudsætninger for en god hverdag uden eller med færre smerter. Find en klinik i nærheden af dig på Østerbro, når du skal have effektiv behandling med fysioterapi med en erfaren fysioterapeut.

Du vil aldrig skulle stå alene med dine gener, smerter, spørgsmål eller andet, når du får behandling af en fysioterapeut hos FysioDanmark. Her vil vores behandlingforløb nemlig være skræddersyet dine behov og ønsker, og derfor lytter vi også særligt godt efter, når du har forespørgsler eller indvendinger til behandlingen eller dit forløb.

Fysioterapi omfatter behandling af hele bevægelsesapperatet i kroppen, og derfor kan en behandling både foregå af muskler og led, såvel som det kan være sener og nerver, der sidder i klemme, er spændte eller værker. En fysioterapeut på Østerbro kan både hjælpe med smertelindring, manuel behandling af led og muskler, samt udspænding af bløddele og mere.

fysioterapi østerbro

Patienter hos FysioDanmark kommer med mange forskellige udgangspunkter, og derfor er alle behandlinger forskellige. Af samme årsag, vil ethvert behandlings forløb være ud fra dine vilkår og behov med stort fokus på at reducere de smerter eller gener, du måtte have. Dette kan både være på grund af skader, men det kan også være kroniske lidelser. Læs mere om kroniske lidelser og multisygdom hos Sundhedsministeriet.

Behandling med fysioterapi på Østerbro

Som nævnt, vil ethvert behandlingsforløb hos FysioDanmark på Østerbro være personligt og individuelt. Derfor vil der også altid være en udredning af din fysiske tilstand forud for forløbet, så det kan afgøres, hvad kilden til dine smerter og/eller gener er. Hertil vil du få nyttig viden og information, som kan være dig til hjælp i forbindelse med både behandling og videre forløb.

Herefter vil der blive lagt en grundig plan for, hvordan din behandling vil se ud, hvad der skal fokuseres på m.m. Fokus for din fysioterapeut vil altid være på at reducere eller, i bedste tilfælde, helt at afhjælpe din smerter eller gener, på lang sigt. Hertil kan det være relevant med enten træning eller genoptræning for at reducere risikoen for yderligere skader eller gener.

Læs også om massage Hillerød, massage Næstved og massage Holstebro.

Ofte vil der desuden blive lagt en plan for en personlig behandling, som du kan udføre derhjemme. Dette vil omfatte forskellige sundhedstiltag, herunder fysisk aktivitet, der kan hjælpe dig til bedring af både smerter, krop og sind. Dette vil blive aftalt nærmere med din fysioterapeut på Østerbro.

Du finder vores klinikker rundt omkring i landet. Besøg FysioDanmark på Sjælland bl.a. i København og Frederiksberg.

Ellers kan du finde vores klinikker på både Fyn, herunder i i Odense, samt flere steder i Jylland, bl.a. i Aalborg, SilkeborgSønderborgRanders og Hjørring.

Læs mere om diskusprolaps, BMI beregner, tennisalbue og meget mere her.