Fysioterapeut Odder - Sundhed, træning og fysioterapi

Hos fysioterapeut Odder finder du et helt hold af professionelle og veluddannede fysioterapeuter, der kan behandle dig for både gener og smerter i alle dele af kroppen. Her vil du få personlig behandling med fysioterapi Odder med fokus på dine behov.

fysioterapeut odder

Fysioterapeut Odder

fysio_odder

Ballevej 16
8300 Odder

Man- tors: 07.00 – 19.00

Et skræddersyet forløb hos en fysioterapeut

Du vil, hos FysioDanmark, kunne få hjælp til mange forskellige typer af behandlinger, i forbindelse med fysioterapi i Odder. Derfor kan du også være sikker på at møde bedring og smertelettelse hurtigt og effektivt.

Det er muligt at finde vores klinikker flere forskellige steder i landet. Vi har nemlig over 80 klinikker i forskellige danske byer, så du vil helt sikkert kunne finde en klinik i nærheden, som kan hjælpe dig med fysioterapi og sætte dig i kontakt med en dygtig fysioterapeut.

fysioterapi odder

Vi tilbyder blandt andet følgende typer af behandling hos en fysioterapeut Odder:

• Genoptræning
  • Sportsfysioterapi
  • Børnefysioterapi
  • Fysioterapi til gravide
  • Specialhold

Og mange andre behandlingstyper og -muligheder.

Læs mere på sundhed.dk

I trygge hænder

Når du indgår i et forløb med fysioterapi hos en fysioterapeut i vores klinik i Odder, vil du blive mødt af stor professionalisme, positivisme og handlekraft. Et forløb hos FysioDanmark vil altid starte ud med en udredning af de gener eller smerter, du måtte have.

Dette gøres for at sikre, at du får den mest optimale og effektive behandling med fysioterapi, som overhovedet muligt. Det er nemlig vigtigt for os, at du hurtigt kan mærke en forskel, når du kommer i behandling hos os.

Herefter vil der blive planlagt et behandlingsforløb, som både kan være et længerevarende forløb med mange behandlinger, men det kan også sagtens være et kortere forløb med kun få behandlinger hos en fysioterapeut i Odder.

Under behandlingen med fysioterapi vil der hele tiden blive evalueret, så vi, sammen, kan finde ud af, hvad der fungerer godt og mindre godt for dig. Tryghed er vigtigt, og derfor gør vi os også umage for at tjekke ind hos dig løbende.

Vores arbejde med fysioterapi

En fysioterapeut arbejder i alt enkelthed med bevægelsesapparatet i kroppen. Det betyder, at både behandling af led, muskler, sener og nerver hører under arbejdet for denne. Så hvad end, det er skulderen, knæet, ryggen eller nakken, den er gal med, så vil du helt sikkert kunne finde hjælp hos FysioDanmark i Odder.

Kontakt os for at høre mere, eller find én af vores mange klinikker rundt om i landet, herunder i ÅrhusSkiveSønderborgOdenseSlagelseKøgeKøbenhavnHillerød og mange andre steder.

Skulle du have eventuelle spørgsmål, kan du altid kontakte os i den enkelte klinik, skrive en mail til os på fysiodanmark@fysiodanmark.dk eller følge med på vores Facebook-profil, hvor vi også poster om inspiration og tilbud.