Fysioterapeut Sønderborg - Professionel fysioterapi

Hos FysioDanmark Sønderborg finder du nogle af landets bedste fysioterapeuter, der hver dag arbejder med forskellige skader, smerter og gener, og som er kyndige og erfarne inden for det brede felt. Derfor vil en fysioterapeut i Sønderborg også helt sikkert kunne hjælpe dig.

fysioterapeut soenderborg

Fysioterapeut Sønderborg

Grundtvigs Allé 170 A,
6400 Sønderborg

Mandag – torsdag 08.00 – 17.00
Fredag kl. 08.00 – 15.00

Hvad end du skulle gå og kæmpe med, kan du med en fysioterapeut fra FysioDanmark i Sønderborg, med sikkerhed finde en god og effektiv løsning, der kan få dig på benene igen efter en skade, forskellige smerter og gener, eller til træning eller genoptræning nær dig.

Personlig behandling med fysioterapi

Når du indleder et samarbejde og behandlingsforløb hos FysioDanmark, vil du altid møde en fysioterapeut, der er klar til at tage hånd om dine behov, ønsker og forventninger. Vi arbejder netop ud fra den individuelle skade, smerte eller gene, og derfor vil dit forløb være helt skræddersyet til netop din situation og hverdag.

Et behandlingsforløb med en fysioterapeut i Sønderborg vil altid starte med en grundig og omfattende udredning af din situation, dine smerter og eller gener, og hertil vil du få informationer om netop dine forhold, så du også selv kan føle dig informeret og vidende om dine smerter eller gener.

For at kunne give den bedste behandling, vil en fysioterapeut på dette grundlag sammensætte et behandlingsforløb for dig, som I i fællesskab vil udføre og planlægge, så du får mulighed for selv at være med til at vælge, hvordan du skal inkorporere det i din hverdag. Dette betyder også, at din fysioterapi vil foregå i eget hjem med forskellige øvelser.

fys soenderborg

Ethvert behandlingsforløb er forskelligt, og derfor er det også svært at sige, hvor længe dit forløb vil vare, eller hvor omfattende det vil være. Dog vil du altid kunne være garanteret god behandling af en fysioterapeut i Sønderborg, som vil finde gode sundhedstiltag, som du kan bruge til at fremskynde de gode resultater, herunder fysisk aktivitet, i hverdagen.

Vi tager hånd om dig i Sønderborg

Fysioterapi omfatter flere forskellige grene, der alle er forskellige, og så alligevel meget ens. Det betyder også, at vi, hos FysioDanmark, helt sikkert har en fysioterapeut med erfaring i netop den komplikation, som du måtte stå med.

Det, der samler disse grene, er naturligvis fokus i fysioterapi på bevægelsesapparatet, hvortil både muskler, sener, nerver og led behandles på forskellige måder. Derfor kan behandling med en fysioterapeut i Sønderborg både omfatte akutte skader, frysioterapi for gravide såvel som børn, genoptræning på forskelligvis, træning og massage.

Foruden dette, er kroniske lidelser og kroniske smerter også en del af de områder, som vi til daglig beskæftiger os med, og derfor kan vi også være behjælpelige med at finde gode øvelser og andre behandlingsformer til dig, der skulle lide af sådanne, i Sønderborg.

Vil du vide mere om kroniske lidelser og smerter, kan du med fordel læse meget mere herom på Gigtforeningens hjemmeside.

Leder du efter fysioterapi andre steder i landet? fx i Åbenrå eller Holbæk, så læs mere her