Massage Nørrebro - Behandling mod smerter og spændinger

Leder du efter massage på Nørrebro? Er du øm i kroppen, eller har du bare brug for at slappe af? Massage kan være med til at lindre og løsne op i musklerne, være dejligt afslappende, samt give ro og velvære. Du finder os ved Nørreport station.

Massage Nørrebro

logo østerbro

Serridslevvej 2a 2. sal,
2100 København Ø

Man- tors: 07.30 – 19.00
Lørdag: 09.00-14.00 – kun træning

Fysioterapi og professionel massage midt i København

Hos FysioDanmark tilbyder vi flere former for professionelle behandlinger tæt på Nørrebro, alle udført af uddannede og professionelle behandlere. Vi tilbyder blandt andet sportsmassage, også kaldet fysiurgisk massage. Denne form for massage er dybdegående, og er god til dig, der har trænet hårdt og ønsker at blive løsnet op.

Denne behandling er forløsende, effektiv og virker forebyggende og behandlende på kroppen. Behandlingen er for alle, der ønsker at lindre smerter og spændinger, og efterfølgende vil du føle dig afstresset og mindre spændt.

Find også massage Vanløse eller massage Vesterbro her.

Afslapning, ro og velvære - Massage tæt på Nørrebro

En massage kan også være ren afslapning. Vores velvære-massage er en god måde at få ro i hverdagen på. Behandlingen er afslappende og lindrer ikke kun krop og muskler, men giver også ro i sindet. Denne type af behandling er en forkælelse af både krop og sjæl.

Sundhed og velvære i trygge rammer

Her tror vi på, at synergi mellem fysioterapi, træning og en sund livsstil kan være med til at øge livskvaliteten, og derfor tilbyder vi også sundhedstjek, kostvejledning og personlig træning på vores klinikker.

Hos FysioDanmark nær Nørrebro, ved Nørreport st., er du altid i gode hænder hos vores dygtige og veluddannede medarbejdere. Vores passionerede fysioterapeuter og massører hjælper dig hurtigt med at komme ovenpå efter smerter og skader og skræddersyer, i samarbejde med dig, den bedste form for behandling, så du hurtigt bliver smertefri igen.

FysioDanmark er landets førende fysioterapeuter og sundhedsfaglige eksperter med over 80 klinikker landet over, og vi er derfor ikke blot at finde nær Nørrebro, men også i resten af landet. Du er altid sikret de bedste og nyeste behandlingsmetoder, samt veluddannede, fagligt dygtige medarbejdere, uanset hvilken klinik, du kommer til.

Vi tilbyder fysioterapi, holdtræning, fitness, massage og meget mere på vores klinikker i og omkring København. Her er plads til alle, hvad end du døjer med smerter, er i genoptræning, eller blot ønsker at træne i trygge rammer.

Find massage Amager eller massage hellerup her.