Massage Hellerup -Fysiurgisk massør hos FysioDanmark

Få løsnet op i spændte og ømme muskler med massage i Hellerup. Hos FysioDanmark kan du både få behandling med fysiurgisk dybde eller for ren velvære. Vores massør er både veluddannet og dygtig til sit fag, så du kan forvente at blive taget godt hånd om.

Du finder flere af vores klinikker i og omkring Hellerup. Du kan nemlig både finde én på Strandvejen, men også i Charlottenlund og Gentofte, hvor vi alle steder står til rådighed.

Massage i København

Massage Hellerup

østerbro logo

Strandvejen 104A, 2900 Hellerup

Man – tors: 8:00 – 16:00
Fredag: 8:00 – 16:00

Afspænding og udrensning

Der kan være mange årsager til, at du søger hjælp fra en massør til at løsne op i kroppen. Måske døjer du med skader eller smerter i kroppen, som lindres bedst med massage. Det kan også være for ren nydelse og velvære, at du vælger at besøge én af FysioDanmarks klinikker i og nær Hellerup.

Massage har mange gode fordele for kroppen, herunder blandt andet:

• Afhjælpning af smerter
  • Afspænding af muskler
  • Normalisering af kredsløbsforstyrrelser
  • Modvirkning eller opløsning af sammenvoksninger og arvæv
  • Stressreducering og mental afslapning
  • Forøgelse af kropskontakt og -bevidsthed

Kom til behandling med massage i Hellerup, hvis du ønsker at opnå én eller flere af ovenstående effekter. Vi garanterer god behandling hos vores massør.

Behandling med fysiurgisk massage Hellerup

Du kender måske allerede begrebet, og hvis ikke, så kan fysiurgisk massage forklares helt kort ved at være en behandlingsform, der går helt i dybden. Sportsmassage, som det også kaldes, kan bruges af både sportsudøvere, såvel som af almindelige personer, for at helbrede og lindre værkende kropsdele og muskler.

Er du generet af en skade eller kroniske smerter, kan du med fordel også besøge én af vores dygtige fysioterapeuter i Hellerup, der gerne hjælpe med at finde frem til årsagen, få lagt et behandlingsprogram og hjælpe dig i gang med din bedring.

Book en tid til behandling i dag.

Hvor kan man få fysiurgisk massage Hellerup?
Søger du sportsmassage, eller fysiurgisk massage, som det også kaldes, kan du med fordel besøge FysioDanmark, som findes flere steder i og nær Hellerup. Vores massører er både veluddannede og kompetente i deres virke.

Hvad gør massage for kroppen?
Massage har mange gode fordele for kroppen, blandt andet udrensning af affaldsstoffer i muskler og led, afspænding af muskler, modvirkning af sammenvoksninger og arvæv, stressreducering og en positiv effekt på det mentale helbred. Book en tid hos FysioDanmark Hellerup.

Hvornår bør man vælge fysioterapi over massage?Massage kan være rigtig godt til at løsne op i kroppen, hvis den er spændt eller smerter. Fysioterapi er typisk den bedste løsning, hvis man har kroniske smerter, har problemer med led eller andre dele af bevægelsesapparatet, eller hvis man netop har gennemgået en operation eller lignende, hvor der kræves genoptræning.

Hvordan bliver man massør?
For at blive autoriseret massør, skal du først have en massøruddannelse, som er mulig at læse flere steder i landet. Heri indgår blandt andet læring om sygdom, anatomi og lignende, som kan være ganske brugbart i praksis. Hos FysioDanmark er alle vores massører veluddannede.