Massage Vanløse - Dybdegående behandling hos massør

Behøver du behandling med massage i Vanløse? Hos FysioDanmark finder du nogle af landets bedste behandlere, og en massør herfra vil uden tvivl kunne løsne op i selv de mest spændte dele af kroppen.

Værker kroppen kan du besøge vores klinik på Indertoften 10, hvor vi du finder vores klinik. Her vil en massør tage imod dig til massagebehandling, når du behøver det. Du kan med fordel booke en tid allerede i dag, hvis du vil sikre dig den bedste behandling.

Massage i København

Massage Vanløse

østerbro logo

Indertoften 10, 3. sal
2720 Vanløse

Man – tors: 7:00 – 19:00
Fredag: 7:00 – 16:00

Dybdegående behandling med fysiurgisk massage Vanløse

Døjer du med en skade, der kræver afspænding og smertelindring, kan fysiurgisk massage være en rigtig god måde at komme i dybden på. Denne type behandling bruges til at komme godt ned i vævet, så der kan løsnes op og sammenvoksninger og arvæv kan opløses.

Fysiurgisk massage Vanløse er både en effektiv behandlingsform for sportsudøvere, som det ofte bliver anvendt på, men også for almindelige mennesker. Selvom det ofte kaldes for sportsmassage, har det i sig selv ikke meget med sport at gøre. Generelt set er det bare et godt værktøj til netop sportsudøvere med trætte muskler, hvor der skal gås i dybden.

Kunne du tænke dig en professionel massage i Vanløse, kan du allerede nu booke en tid. Vores priser går fra 250 kr.

Lad os tage hånd om dig

Har du problemer med spændte, ømme muskler eller værkende led, så tøv endelig ikke med at kontakte os. Vi hjælper dig gerne med at finde en løsning på problemet, så du inden længe kan gå smertefrit til hverdagens opgaver.

Med massage Vanløse kan du nemt komme forbi, når det passer dig. Du kan også besøge vores dygtige fysioterapeut, som gerne hjælper med både skader og gener i kroppens bevægelsesapparat.

Find os også på Frederiksberg og i Herlev.

Find også massage Frederiksberg, massage Vejle eller massage Valby her.

Hvor kan man få massage i Vanløse?
Du kan med fordel besøge vores klinik, hos FysioDanmark, hvis du trænger til at blive løsnet op. Du finder os ganske tæt på Vanløse Station, så offentlige transportmuligheder er gode. Læs mere om vores behandlinger på siden.

Hvad er fysiurgisk massage?
Fysiurgisk massage, også ofte omtalt som sportsmassage, er en dybdegående massagebehandling, hvor man går i dybden med muskulaturen og bindevævet for at få løsnet op.

Hvor ofte skal man gå til massage?
Almindelig massage, eksempelvis for velvære, kan modtages en gang hver eller hver anden uge. Opleves der dog ømhed og smerter efter massage, eller har du fået foretaget fysiurgisk massage, vil to eller tre uger mellem hver behandling være mere passende.

Kan man massere affaldsstoffer væk?
Ja. Når man får massage, vil blodcirkulationen i kroppen øges, hvilket stimulerer musklerne, og der pumpes derfor blod lettere og hurtigere rundt. Blodet vil altså nemmere kunne transportere disse affaldsstoffer væk, så kroppen kan blive renset.