Massage Vesterbro - Professionel behandling af massør

Med en dybdegående massage på Vesterbro er du hurtigt på benene igen. En massør kan nemlig både hjælpe dig med afspænding og lindring af værkende muskler og led, samt reducere stress og udskille dine affaldsstoffer.

Vi har endnu ikke en klinik på Vesterbro, men tager du den korte tur til BülowsvejFrederiksberg, kan du komme mellem dygtige hænder hos vores dygtige behandlere.

Massage i København

Massage Vesterbro

østerbro logo

Bülowsvej 3A, 1870 Frederiksberg

Man – tors: 7:00 – 19:00
Fredag: 7:00 – 17:00

Smertelindring og stressreducering

Der kan være mange årsager til, at du søger en dygtig massør på Vesterbro. Måske har du brug for smertelindring grundet spændte muskler eller smertefulde led, eller måske søger du bare større velvære med stressreducering og mental helbredelse.

Vores massage på Vesterbro kan bruges til mange forskellige ting, og det behøver ikke nødvendig vis at være noget, du gør brug af, fordi du ‘skal’, men fordi du har lyst til det og brug for det, for at have en god og afbalanceret hverdag.

Heldigvis tilbyder vi, hos FysioDanmark, massage Vesterbro til alle, der både vil have lindring for sine smerter og gener, men også til dem, der gør det for at få en bedre og mere afslappet følelse i kroppen.

Kom til fysiurgisk massage på Vesterbro

Man hører ofte fysiurgisk massage blive brugt i forbindelse med sport og sportsudøvere. Og selvom behandlingen også ofte kalds for sportsmassage, betyder det langt fra, at det ikke også kan bruges af helt almindelige mennesker og amatører.

Fysiurgisk massage, som vi udfører den hos FysioDanmark, bruges til at nå i dybden med spændte muskler og led, så alle affaldsstoffer og sammenvoksninger kommes til livs. Så søger du dybdegående massage Vesterbro, kan du med fordel gå efter netop denne form.

Få også behandling i vores andre klinikker i København, blandt andet på Nørrebro eller Østerbro, og besøg også vores fysioterapeut for et personligt behandlingsforløb.

Hvad koster massage på Vesterbro?
Du kan hos FysioDanmark få massage fra 275 kr, afhængigt af længden på behandlingen. Du kan derfor med fordel besøge vores klinik på Bülowsvej på Frederiksberg, hvis du har brug for at blive løsnet op.

Hvor kan man få massage på Vesterbro?
Du kan med fordel besøge FysioDanmarks klinik, ikke langt fra Vesterbro, på Bülowsvej, hvor vores dygtige, kompetente personale står klar til at tage imod dig og behandle dig med dybdegående massage.

Hvad kræver det, at blive autoriseret massør?
For at blive autoriseret massør, skal du have en massøruddannelse, der tager dig med igennem alle grundprincipperne for måde massage, anatomi, sygdomslære og meget andet, som er både godt og vigtigt at vide, som massør.

Gør det ondt at få massage?
Det kan godt, afhængigt af, hvor spændt og værkende du er, gøre en smule ondt, at få massage. Omkring 10% oplever også at være øm efter en massage, på grund af den ophobning af affaldstoffer og spændinger, der har presset på.