Massage Østerbro - Behandling af gravid, skader og gener

Du finder på Østerbro én af FysioDanmarks klinikker, som tilbyder god og effektiv massagebehandling af alle typer af gener og skader. Det betyder, at både amatører såvel som professionelle sportsudøvere, gravide og helt almindelige privatpersoner kan komme forbi til behandling med massage på Østerbro.

Bedste massage på Østerbro

Massage Østerbro

logo østerbro

Serridslevvej 2a 2. sal
2100 København Ø

Man – tors. kl. 7.30 – 19
Fredag kl. 7.30 – 17
Lørdag kl. 9 – 13 – kun træning

Befinder du dig nærmere Vesterbro eller Nørrebro, kan du også med fordel besøge vores klinikker ved Nørreport eller Bülowsvej på Frederiksberg.

Professionel behandling med massage

Hos FysioDanmark finder du veluddannet personale, som både kan hjælpe dig med rådgivning, fysisk eksamination, træning af forskellig art, samt fysiurgisk massage af både skader og gener. Ethvert behandlingsforløb vil starte med en udredning af din personlige situation, så årsagen til smerter eller gener kan identificeres korrekt.

Når grundlaget er lagt, kan et behandlingsforløb med massage på Østerbro begynde, så du hurtigt og effektivt kan få den behandling, som du behøver. Det er vigtigt for os, at du kan mærke en forskel, og derfor holder vi også evaluerende møder, hvor vi tjekker op på, at behandlingen med fysiurgisk massage har en positiv effekt.

Fysiurgisk behandling forbindes typisk med sportsskader og andre lignende skader i bevægelsesapparatet, eksempelvis i skulder, knæ og ankler, men kan også sagtens udføres i andre forbindelser.

Læs mere om fysiurgisk behandling hos Helsebladet.

Massage af gravid på Østerbro

Lider du af smerter i ryg, lænd, hofter, bækken eller andre led eller muskler, kan du med fordel besøge FysioDanmarks klinikker på Østerbro, hvor vi vil tage hånd om dine smerter og gener med massage og anden relevant behandling.

Massage på Østerbro

Vi tilbyder nemlig både massage og fysioterapi til gravide, så du kan komme dine smerter og gener til livs under graviditeten. Det kan i forvejen være noget ubehageligt at være gravid, især i de sidste uger og måneder af graviditeten, og derfor kan det også være en god ide at søge hjælp og behandling hos professionelle.

Vedligeholdelse af kroppens bevægelsesapparat

Det er vigtigt at holde dig aktiv, hvis du gerne vil undgå smerter og gener i kroppens bevægelsesapparat. Jo mere du bevæger dig, desto bedre vil din krop få det. Ofte hænger overvægt eller sygdom sammen med gener og smerter, og ved at have en aktiv hverdag med forskellige øvelser eller aktiviteter kan ud undgå mange af disse.

Vi tilbyder forskellige hold, som du med fordel kan deltage på, hvis du behøver motivation eller hjælp til træning eller genoptræning. Fitness hos FysioDanmark vil altid være vejledt af uddannet personale, som kan give dig råd og hjælp, hvis behøvet.

Læs mere om massage København eller massage Aarhus her.