Fysioterapeut Vejen - Professionel hjælp til fysioterapi

Fysioterapeut Vejen klarer ømhed, smerter og ubehag i kroppen som er ikke noget, man bør negligere eller ignorere. Hvad end dine problemer må være opstået på baggrund af, kan du få dem udredt af en dygtig fysioterapeut i Vejen.

fysioterapeut vejen

Fysioterapeut Vejen

fysio vejen

Plantagevej 2b Vejen, 6600

Mandag – torsdag kl.  08.00 -17. 00
Fredag kl. 08.00 – 17.00

Lukket lørdag-søndag

Det er både begrænsende og smertefuldt at døje med ømme led og muskler, hvad end det er i ryggen, lænden, benene eller andetsteds. Derfor bør du opsøge behandling af en kyndig fysioterapeut.

Fysioterapi - Kom på rette spor

Hos FysioDanmark kan du modtage kvalitetssikret og effektiv behandling af behandlere, der anvender de nyeste og mest effektive metoder. Vi sikrer, at du får et skræddersyet forløb, som passer til dig og de behov, du måtte have. Du kan slippe af med dine skavanker med den helt rette hjælp fra en fysioterapeut i Vejen.

I mødet mellem dig og din personligt tilknyttede fysioterapeut vil I indgå i en dialog sammen og gennemgå dine gener og smerter, så behandlingen herefter er tilpasset dig. Efterfølgende vil det vise sig, hvor mange behandlinger, du har brug for.

Det kan også sagtens være, at du døjer med nogle spændinger, som du ønsker løsnet op i med jævne mellemrum. Hvad end du har brug for fysioterapi til, kan du modtage udredning heraf, tips og tricks, forebyggelse og øvelser, som hjælper dig på vej mod en fri og fleksibel bevægelighed igen.

fys vejen

Det kan være, at det kræver et længere forløb med en fysioterapeut, for at udrede dine problemer, men det kan også sagtens være, at du blot skal modtage fysioterapi et par gange, hvorefter du selv kan afvikle smerterne fuldstændig, med nogle hjemmeøvelser.

Meget mere end fysioterapi

Hos FysioDanmark Vejen tilbyder vi også holdtræning, hvor du, i fællesskab med andre, kan genoptræne muskler og led. I vores centre er du omgivet af de bedste faciliteter, så du kan kombinere fysioterapi med anden form for træning, enten med hjælp fra en personlig træner, som holdtræning eller alene.

De forskellige former for holdtræning, som vi tilbyder, er alt fra cykling, pilates, cardio, yoga og meget andet. Det er grundlæggende, for alle typer af holdtræning, at der er fokus på muskelopbygning og teknikker, og du bliver vejledt af en erfaren fysioterapeut.

Har du dyrket motion eller sport på højt niveau, og er du generelt meget aktiv, kan du med fordel, udover fysioterapi, også bestille tid til en sportsmassage og få løsnet op i muskler og led, som måtte trænge til en grundig og effektiv omgang massage.

Besøg en fysioterapeut i Vejen

Du kan altid bestille tid eller komme forbi vores klinik i Vejen, men lad dig endelig ikke begrænse. Vi har klinikker i hele landet, og du kan derfor besøge os, hvor end du måtte befinde dig. FysioDanmark er f.eks. beliggende i andre jyske byer som  Aarhus, Holstebro, Herning, Kolding, og Aalborg