Massage Kolding - Professionel og effektiv massør

Hos FysioDanmark får du dybdegående og afspændende massage i Kolding. Vi har nemlig en massør til ethvert behov, som både kan tage fat og løsne op, men også være skånsom og forbeholdende, når der er med skader og lignende at gøre.

massage-kolding

Massage Kolding

fysiodanmar-logo-kolding

Toldbodgade 5 st.
6000 Kolding

Mandag: 7.00 – 17.00
Tirsdag: 7.00 – 18.00
Onsdag: 7.30 – 17.00
Torsdag: 7.30 – 18.00
Freddag: 7.00 – 14.00
Lør- & Søndag: Lukket

Det kan du forvente hos FysioDanmark?

Enhver behandling hos FysioDanmark vil altid være baseret på dine behov, din situation i forhold til både smerter, gener og skader, og der vil blive lavet en undersøgelse, inden der tages hul på massagen af en veluddannet massør.

Vi vil indledningsvist tage en samtale med dig om, hvor dine gener eller smerter sidder, hvad grunden til dette kunne være, hvad der kan gøres ved det, samt hvordan et behandlingsforløb vil se ud med massage i Kolding. Måske har du brug for yderligere fysioterapi i Kolding, som du heldigvis også kan finde i vores klinik i byen.

Ved hele tiden at forholde os til og gøre os kloge på den nyeste viden og nye behandlingsmetoder inden for massage og fysioterapi, kan vi sikre en god og effektiv behandling.

Derfor kan du også være sikker på at ende i hænderne på en massør i Kolding, der både kan give dig helbredende og lindrende massage, som går i dybden og gør sig umage.

Vi behandler med fysioterapi og massage i Kolding, og herunder gælder naturligvis også fysiurgisk massage (også kendt som sportsmassage), massage til gravide mm.

Hvem er FysioDanmark?

FysioDanmark er en stor samling af passionerede og veluddannede fysioterapeuter, massører og andre behandlere, som brænder for deres fag.

Vi er Danmarks største samling af erfarne og kvalitetssikrede fagfolk, der arbejder fordelt på over 80 forskellige klinikker rundt omkring i Danmark.

Læs mere om massage Esbjerg eller massage Aarhus her.