Massage Viborg - Effektiv behandling hos fysiurgisk massør

Er massage i Viborg netop det, du står og mangler til dine ømme muskler? Så kan en massør fra FysioDanmark både hjælpe dig med fysiurgisk behandling, såvel som afspændinger og tryk i forbindelse med velvære, sundhed og graviditet.

Massage Viborg

Du finder i vores klinik i Viborg en professionel fysioterapeut, som gerne tager hånd om dine smerter, hvad end de er kommet på grund af arbejde, sport, en skade eller lignende, men også, hvis du blot har brug for at få løsnet op eller forkæle dig selv. Dog kan vi ikke hjælpe med massage, da vi ikke har en massør til rådighed. Besøg i stedet vores klinik i Silkeborg.

Massage Viborg

logo ringsted

Gravene 28

8800 Viborg

Man- tors: 07.00 – 18.00

Sundhed og velvære

Mange forbinder ofte en tur hos en massør som noget, man gør på ferien, hvor der skal slappes godt og grundigt af, mens andre mere ser det som en nødvendighed for at kunne komme igennem hverdagen i Viborg uden for mange smerter og spændinger.

For dig, der gør det for at komme uden om den ubekvemme hverdag, kan det have en god og positiv effekt på psyken at komme af med netop spændinger og smerter. Massage af skader er nemlig højst effektivt, og fysiurgisk massage kan også være forbyggende for både elite- såvel som amatør sportsudøvere.

Det er dog også ganske godt for både sundhed og velvære, at du ikke kun går til massage Viborg, når du har ondt, men også, når der skal slappes af. En tur hos massøren kan nemlig udskille adskillige typer af gode hormoner i hjernen, som gør dig både gladere og mere overskudsagtig i hverdagen.

fysioterapi ringsted

På vores klinik i Viborg tilbyder vi både sportsmassage, også kaldet fysiurgisk massage, samt behandling i forbindelse med fysioterapi, eller som afslapning og et pusterum fra dagligdagen.

Fysiurgisk massage i Viborg

Fysiurgisk massage er en dybdegående massageform, som både kan være godt til at løsne op i spændte muskler og led, men også virke ganske helende på både sports- og arbejdsskader. Beskæftiger du dig med tungt arbejde i Viborg, som kan være opslidende på kroppen, kan fysiurgisk massage ligeledes være forebyggende for forskellige typer af skader.

Du kan derfor med fordel få denne type massage Viborg, for at passe på dig selv, og din massør fra FysioDanmark vil både kunne komme med gode råd til, hvordan du bedst muligt beskytter dig selv mod skader, men også hvordan du bedst holder dig selv sund og rask.

Læs mere om fysiurgisk massage her.

Gravid massage eller fysioterapi?

Den gravide kvinde og mødre vil vide, at kroppen gennemgår en stor belastning, når der gror et barn i maven. Derfor kan der også være behov for massage af både ryg, fødder, skuldre og mere. En gravid massage kan være ganske effektiv for smerterne, der følger med en graviditet, så kontakt gerne en massør i dag, for at høre mere om mulighederne.

Læs mere om mulighederne for behandling med fysioterapi, varmtvandsbassin og meget andet her på siden. Kontakt os også gerne for at høre mere om dine muligheder hos FysioDanmark i Viborg.