Massage Odder - Professionel behandling af dine smerter

Med massage i Odder er du sikret en behandling, der er udført af professionelle og uddannede fysioterapeuter, der er der for at hjælpe dig. Så hvis du har pådraget dig en skade, døjer med kroniske smerter fra stillesiddende arbejde eller har brug for massage i forbindelse med dit behandlingsforløb eller træning, så har vi en massør klar til at hjælpe dig.

Massage Viborg

Hos FysioDanmark ønsker vi at motivere, inspirere og give dig værktøjer, der kan være med til at øge din livskvalitet nu og fremover med fysioterapi og fokus på sundhed.

Massage Odder

logo ringsted

Ballevej 16

8300 Odder

Man- tors: 07.00 – 19.00

Professionel og kvalitetssikrede behandlinger med FysioDanmark

Når du booker tid til massage Odder bliver du altid mødt af veluddannet personale. Vi har altid en fysioterapeut og massør klar til at rådgive eller behandle dig, hvad end du har brug for dybdegående fysiurgisk behandling eller en afspænding af kroppen.

For dig, der gør det for at komme uden om den ubekvemme hverdag, kan det have en god og positiv effekt på psyken at komme af med netop spændinger og smerter. Massage af skader er nemlig højst effektivt, og fysiurgisk massage kan også være forbyggende for både elite- såvel som amatør sportsudøvere.

Det er dog også ganske godt for både sundhed og velvære, at du ikke kun går til massage Viborg, når du har ondt, men også, når der skal slappes af. En tur hos massøren kan nemlig udskille adskillige typer af gode hormoner i hjernen, som gør dig både gladere og mere overskudsagtig i hverdagen.

fysioterapi ringsted

På vores klinik i Odder tilbyder vi både sportsmassage, også kaldet fysiurgisk massage, samt behandling i forbindelse med fysioterapi, eller som afslapning og et pusterum fra dagligdagen.

Vedligeholdelse af kroppen med massage Odder

Hvis du sidder ved et skrivebord dagen lang, er plaget af myoser eller har en skade, så lad os lindre og løsne op i dine muskler med en massage. Hvis du træner hårdt eller er meget anspændt, så kan du få løsnet op i bevægelsesapparatet med en fysiurgisk massage. Udover at hjælpe mod muskelspændinger og smerter, så kan behandlingen også virke forebyggende, og hjælpe dig med at holde kroppen sund.

En behandling for krop og sind

Massage hos en fysioterapeut behøver ikke kun at være mod smerter. Behandlingen kan nemlig også være ren velvære og afslapning. Når kroppen bliver afspændt, kan det også afhjælpe stress og løfte humøret. Derfor er denne behandling for både krop og sjæl.

Et skræddersyet forløb hos FysioDanmark

Her hos FysioDanmark Odder ønsker vi at hjælpe dig så godt vi kan, hvad end du måtte have brug for hjælp til. Derfor tilbyder vi også en bred vifte af behandlinger, og vi er klar til at sørge for, at du hurtigt og effektivt kommer i bedring. Det er derfor heller ikke unormalt at vi anbefaler en kombination af behandlinger, hvis du vælger massage Odder.

Vi tilbyder fysioterapi, og herunder også behandling til børn og gravide, samt holdtræning og genoptræning efter skader. Vi er med hele vejen, og sørger for løbende at evaluere på din behandling, så vi sammen kan finde ud af, hvad der fungerer bedst for lige præcis dig. Find os i Odder, eller på en af vores mere end 80 andre klinikker fordelt over hele landet.

Se også massage Roskilde, massage Odense eller massage Kolding her.