Massage Herning - Fysiurgisk massagebehandling

Hos FysioDanmark kan du være sikker på at få god og individuel behandling med massage og fysioterapi i Herning, så du hurtigt og effektivt kan komme gener og smerter til livs. Vores massører og fysioterapeuter er nemlig uddannet i professionel fysiourgisk behandling, så du kan komme af med alt fra gener og smerter til skader i hele kroppen.

Bedste massage i Herning

Massage Herning

logo østerbro

Viborgvej 97, 1. sal, 7400 Herning

Man – tors: 07.30 – 19.00

Vores klinikker er at finde overalt i Danmark, og derfor vil du helt sikkert også kunne finde én af vores over 80 forskellige klinikker nær dig.

Sportsklinik med fokus på sportsskader

Massage behøver bestemt ikke kun være en lækker oplevelse, som du forkæler dig selv med på en ferie, men kan også være et smertelindrende og effektivt redskab til både skader og gener i hele kroppen.

Besøger du vores sportsklinik i Herning, vil du kunne få fysiurgisk massage, der går i dybden med smerter og gener i muskler, nerver og lignende, så du hurtigt kan komme på benene igen eller bedre kan overskue en almindelig hverdag med eller uden sport. Vi tilbyder også sportsfysioterapi til både amatører og professionelle sportsudøvere.

Massage i Herning er således både for dig, der har mindre eller større gener eller voldsomme smerter, som generer dig til hverdag. Lad os hjælpe dig med at få en smertefri, eller bare en mindre smertefuld, hverdag, så du kan leve dit liv bedst muligt.

Hvad er fysiurgisk massage?

Fysiurgisk massage er en anerkendt og effektiv behandling af kroppens led og muskler, hvortil formålet er at få et godt og funktionelt bevægelsesapparat. Der kan være flere forskellige grunde til, at bevægelsesapparatet i din krop ikke fungerer optimalt, og derfor er der naturligvis også fokus på individuel behandling med massage i Herning.

Herning massage

Denne type behandling tilbydes kun af uddannede fysiurgiske massører og fysioterapeuter hos FysioDanmark, og derfor kan du være sikker på at få en professionel behandling. Under denne type af massagebehandling anvendes kun hænderne.

Læs mere om fysiourgisk massagebehandling her.

Professionel massage i Herning

Hvad end du søger behandling til at løsne op i dit bevægelsesapparet eller til behandling af skader eller smerter, så vil du til enhver tid kunne finde god og professionel behandling hos FysioDanmark på Frederikberg.

Vi tager imod dig og laver en udredning inden forløbet igangsættes. På den måde sikres du den bedste og mest effektive behandling af dine gener. Vi tilbyder desuden også andre former for fysioterapi i Herning, som du kan drage fordel af.

Læs mere om massage København eller massage Aarhus her.