Massage Ballerup - Professionel behandling hos massør

Få effektiv og forebyggende behandling med massage i Ballerup. Hos FysioDanmark arbejder vi med hele kroppens bevægelighed, så vi både kan komme smerter og spændinger til livs, men også forebygge dem, så du undgår netop dette.

Massage Viborg

Vi har desværre ikke en massør i vores afdeling i Ballerup, men du kan med fordel besøge én af vores nærtliggende klinikker, herunder i Herlev eller på Nørrebro.

Massage Ballerup

logo ringsted

Tempovej 10b

2750 Ballerup

Man- tors: 07.00 – 19.00

Professionel behandling med fysioterapi

Selvom vi ikke kan hjælpe med massage i Ballerup specifikt, så kan vi tilbyde effektiv fysioterapi af en kyndig behandler. På samme måde, som en massør kan tage fat der, hvor der er spændinger og smerter, ligeledes kan en fysioterapeut tage fat i de muskler og led, der værker.

Fysioterapi arbejder nemlig med bevægelsesapparatet mere generelt, men også for større bevægelighed, mindskelse af smerter og spændinger, samt forebyggelse af samme. På samme måde som fysiurgisk massage arbejder med både behandling af skader og for forebyggelse, kan terapi være lige så godt.

Læs mere om fordelene ved fysioterapi her

fysioterapi ringsted

På vores klinik i Ballerup tilbyder vi både sportsmassage, også kaldet fysiurgisk massage, samt behandling i forbindelse med fysioterapi, eller som afslapning og et pusterum fra dagligdagen.

Sundhed og massage Ballerup

Massage kan have mange gode fordele, herunder mental sundhed og velvære. Når du får behandling af en massør, blot for oplevelsens skyld, udskilles der massevis af hormoner i hjernen, som gør dig både gladere og mere afslappet, som i sidste ende kan have en stor positiv effekt på dit mentale helbred.

Derfor behøver massage ikke kun at være noget, du får, når du har ondt, men kan også være en god og forbyggende måde at holde dig sund på. Er det dog spænding og smerter, der volder dig problemer, kan du også med fordel prøve vores akupunktur i Ballerup.

Massage, fysioterapi og meget mere

Uanset hvad det er, du har brug for, om det er massage, fysioterapi eller andet, kan du med fordel tage turen forbi FysioDanmark. Du finder vores klinikker over 80 forskellige steder i landet, så der er helt sikkert en klinik nær dig, herunder i Ballerup.

Besøg en massør for behandling med massage både før og efter smerter og spændinger opstår, for at gøre hverdagen og din generelle trivsel bedre. Lad os komme til dig, vi tilbyder nemlig firmamassage, så dine medarbejdere eller kollegaer kan få løsnet op i ømme muskler og led i Ballerup.

Kontakt os i dag, hvis du ønsker at vide mere, eller gå ind og book en tid online.