Få hjælp hos fysioterapeuten

Oplever du spændinger og ømhed i kroppens muskler og led? Er du begrænset i din funktionsevne? Få hjælp af en fysioterapeut til at finde årsagen til dine symptomer og lindre dine smerter.

Ved at lokalisere årsagen kan vi afhjælpe problemet på længere sigt, og du undgår symptombehandling og tilbagevendende smerter.

Få hjælp til at takle dine smerter

Fysioterapi er behandlingsmetoder, der får din krop til at fungere bedst muligt – ved at behandle kroppen og styrke udsatte områder gennem målrettet træning.

Find årsagen til dine symptomer

Behandling kan både være manuel behandling, hvor et led skal mobiliseres, så det bevæger sig bedre, bløddelsbehandling af spændte muskler samt udspænding af stramme strukturer.

Hos fysioterapeuten bliver du også vejledt i hensigtsmæssige arbejdsstillinger og bevægelser, samt hvordan du kan træne optimalt.

Har du symptomer eller ubehag fra en bestemt kropsdel? Er du i tvivl, om du har brug for behandling hos en fysioterapeut? Så klik på kroppen og læs om symptomer, undersøgelser og behandlingsformer hos FysioDanmark.

Læs også disse medier, vi bliver nævnt i her

gode råd til en sund hverdag

Følg med på bloggen, når vores dygtige fysioterapeuter sætter fokus på forskellige temaer omkring fysioterapi, særlige problematikker og livsstil samt giver gode råd til en sund hverdag.

Læs mere og få inspiration på vores blog

Følg med på bloggen

Læs mere her

Læs mere om nakkesmerte og knogleskørhed her.